Jak odrobić zaległości w innowacyjności na kolei?

Jak odrobić zaległości w innowacyjności na kolei?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Polska myśl techniczna na kolei musi w dużej mierze bazować na absorpcji technologii zagranicznej, ale wzbogacanej o własną wiedzę inżynierską - mówią założyciele Stowarzyszenia Południowy Klaster Kolejowy Adam Jabłoński i Marek Jabłoński.

Czy polski przemysł szynowy jest nowoczesny i dobrze rozwinięty?

Adam Jabłoński: - Kolejnictwo ma dwie strony medalu. Pierwszą tworzą zarządcy infrastruktury (a jest ich łącznie ośmiu, w tym jeden dominujący), przewoźnicy i jednostki odpowiedzialne za utrzymanie wagonów, zarządcy bocznic kolejowych, a drugą stronę - producenci taboru.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak odrobić zaległości w innowacyjności na kolei?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!