XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Tęga pasażerka upokorzona na lotnisku, linie przepraszają

Tęga pasażerka upokorzona na lotnisku, linie przepraszają
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Na lotnisku w Bari na południu Włoch 55-letnia korpulentna mieszkanka Rzymu usłyszała podczas odprawy, że z powodu swej tuszy powinna zapłacić za dwa bilety, a następnie została poproszona o to, by stanęła na wadze bagażowej.

Kobieta złożyła skargę na personel linii lotniczych. Gdy sprawa została nagłośniona przez włoskie media, linie przeprosiły ją i wszczęły wewnętrzne dochodzenie w sprawie tego incydentu.

"Przykro mi, ale jest pani zbyt tęga; jeśli chce pani z nami podróżować, musi pani zapłacić za dwa bilety" - usłyszała ważąca około 100 kilogramów kobieta w punkcie odprawy linii lotniczych Easyjet. Kiedy zaproponowano jej, by w obecności innych pasażerów stanęła na wadze, na której waży się walizki, zirytowana do granic zrezygnowała z lotu samolotem do Rzymu.

Do Wiecznego Miasta powróciła samochodem. Złożyła natychmiast skargę na linie lotnicze z powodu, jak podkreśliła, poniesionych strat moralnych i materialnych.

W reakcji na rozgłos, jaki nadano tej sprawie we Włoszech, rzecznik linii oświadczył, że incydent z Bari to "niewybaczalny błąd personelu naziemnego". Zapewnił następnie: "Easyjet nie ma w swym regulaminie zasad dotyczących wagi pasażerów". Za całe to zdarzenie linie oficjalnie przeprosiły niedoszłą pasażerkę.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tęga pasażerka upokorzona na lotnisku, linie przepraszają

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!