TNT z dopiskiem: The People Network

TNT z dopiskiem: The People Network
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- Po trzech ostatnich latach, które stały m.in. pod znakiem próby przejęcia nas przez amerykańską firmę UPS i po zmianie w składzie zarządu grupy, wprowadzamy nową markę, która ma lepiej nas identyfikować niż poprzednia i wyróżniać od konkurentów na rynku - mówi Piotr Buczkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału TNT.

Ma ona lepiej podkreślać rolę pracowników i, jak podkreślają przedstawiciele tej firmy kurierskiej, unikalną europejską sieć połączeń drogowych. Polega ona na dużej liczbie hubów przeładunkowych, co umożliwia szybkie formowanie i ekspedycję przesyłek transportem samochodowym lub samolotowym.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!