UPS także w tym roku pozostaje spółką logistyczną o najcenniejszej marce, szacowanej na 22 mld USD, pomimo 1 proc. spadku jej wartości w porównaniu do 2017 r. Na liście Top 25 aż sześć marek zanotowało brak istotnego wzrostu wartości, a w grupie Top 10 wartość trzech marek zmalała.
- Na liście Top 10 najbardziej wartościowych marek z sektora logistycznego jest pięć firm amerykańskich, dwie niemieckie i po jednej z Japonii, Francji i Kanady.
- Najbardziej wzrosła wartość marki spółki logistycznej z Hongkongu – MTR, operatora kolei dużych prędkości.
- Znacznie wzrosła wartość marki Poczty Włoskiej i Poczty Niemieckiej, dzięki restrukturyzacji działalności, natomiast spada wartość marek Poczty Królewskiej w Wielkiej Brytanii i Poczty Francuskiej, bo nie radzą sobie z konkurencją globalnych firm kurierskich.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Usługi kurierskie i pocztowe windują wartość firm logistycznych