PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

W pracy liczy się wygląd

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę CWS-boco Polska Sp. z o.o.
08-05-2017 10:25 |  aktualizacja: 08-05-2017 10:33

Według badania Europejskiego Stowarzyszenia Usług Tekstylnych (ETSA), głównymi powodami noszenia odzieży roboczej jest ochrona przed zabrudzeniami (51% wskazań) i wyznaczenie statusu zawodowego (48%). Dla co trzeciego pracownika bardzo istotne są także rozpoznawalność wśród Klientów (34%) i dbałość o wizerunek firmy (30%).

Uniformy, kombinezony, jednolite fartuszki, kurtki, bluzy czy polary są elementem poczucia przynależności pracowników do określonej (wspólnej) organizacji. To także dodatkowy sposób na związanie pracowników z firmą. Dobrze dobrany i estetyczny ubiór wpływa na zwiększenie pewności siebie, poprawia samopoczucie. Korporacyjny ‘dresscode’ przez wielu ekspertów uznawany jest również za narzędzie wspierające budowę i integrację zespołu.
Dobrze zaprojektowana odzież służbowa jest także elementem konsekwentnie budowanego wizerunku marki. Dzięki pracownikom ubranym według tego samego schematu, w zgodzie z przyjętą linią kolorystyczną nawiązującą do logotypu skutecznie zwiększa rozpoznawalność spółki na rynku. Ponadto wyraźnie odróżnia pracowników od interesantów. Logo firmy umieszczone na odzieży oraz identyfikator z imieniem i nazwiskiem umożliwiają także łatwą identyfikację pracowników.

"Nasza firma ogromną wagę przykłada do kroju i designu oferowanej odzieży roboczej. Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż dziś nie wystarczy zaoferować klientom funkcjonalnych, trwałych i dobrej jakości ubrań. Zarówno nasi Klienci, jak i ich pracownicy oczekują, żeby odzież robocza była także modna i ładna. To właśnie estetyczne detale, takie jak kontrastowe przeszycia i odblaski, zapinane na napy kołnierze, dodatkowe kieszenie, elastyczne wstawki boczne a przede wszystkim nowoczesny krój, nadają naszym kolekcjom niepowtarzalny wygląd i wyszukany charakter, gwarantując jednocześnie doskonały komfort użytkowania." - mówi Andrzej Smółko, Prezes Zarządu, CWS-boco Polska. "Wprowadzając najnowszą kolekcję boco Base Line proponujemy nowatorskie wzornictwo w kolekcji podstawowej, dostępne dotąd jedynie w modelach droższych i bardziej ekskluzywnych. Chcemy, aby nasi klienci mieli realny wybór, by nie byli skazani na wzory sprzed wielu lat, by mogli otrzymać nowoczesny krój i design nawet w najprostszej odzieży. To dla nas naprawdę wyjątkowa i przełomowa dla rynku kolekcja." - dodaje.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 188 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

778 594 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP