W pracy liczy się wygląd

W pracy liczy się wygląd
Fot. Adobe Stock/PTWP. Data dodania: 20 września 2022

Według badania Europejskiego Stowarzyszenia Usług Tekstylnych (ETSA), głównymi powodami noszenia odzieży roboczej jest ochrona przed zabrudzeniami (51% wskazań) i wyznaczenie statusu zawodowego (48%). Dla co trzeciego pracownika bardzo istotne są także rozpoznawalność wśród Klientów (34%) i dbałość o wizerunek firmy (30%).

Uniformy, kombinezony, jednolite fartuszki, kurtki, bluzy czy polary są elementem poczucia przynależności pracowników do określonej (wspólnej) organizacji. To także dodatkowy sposób na związanie pracowników z firmą. Dobrze dobrany i estetyczny ubiór wpływa na zwiększenie pewności siebie, poprawia samopoczucie. Korporacyjny ‘dresscode’ przez wielu ekspertów uznawany jest również za narzędzie wspierające budowę i integrację zespołu.

Dobrze zaprojektowana odzież służbowa jest także elementem konsekwentnie budowanego wizerunku marki. Dzięki pracownikom ubranym według tego samego schematu, w zgodzie z przyjętą linią kolorystyczną nawiązującą do logotypu skutecznie zwiększa rozpoznawalność spółki na rynku. Ponadto wyraźnie odróżnia pracowników od interesantów. Logo firmy umieszczone na odzieży oraz identyfikator z imieniem i nazwiskiem umożliwiają także łatwą identyfikację pracowników.

"Nasza firma ogromną wagę przykłada do kroju i designu oferowanej odzieży roboczej. Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż dziś nie wystarczy zaoferować klientom funkcjonalnych, trwałych i dobrej jakości ubrań. Zarówno nasi Klienci, jak i ich pracownicy oczekują, żeby odzież robocza była także modna i ładna. To właśnie estetyczne detale, takie jak kontrastowe przeszycia i odblaski, zapinane na napy kołnierze, dodatkowe kieszenie, elastyczne wstawki boczne a przede wszystkim nowoczesny krój, nadają naszym kolekcjom niepowtarzalny wygląd i wyszukany charakter, gwarantując jednocześnie doskonały komfort użytkowania." - mówi Andrzej Smółko, Prezes Zarządu, CWS-boco Polska. "Wprowadzając najnowszą kolekcję boco Base Line proponujemy nowatorskie wzornictwo w kolekcji podstawowej, dostępne dotąd jedynie w modelach droższych i bardziej ekskluzywnych. Chcemy, aby nasi klienci mieli realny wybór, by nie byli skazani na wzory sprzed wielu lat, by mogli otrzymać nowoczesny krój i design nawet w najprostszej odzieży. To dla nas naprawdę wyjątkowa i przełomowa dla rynku kolekcja." - dodaje.

Nienaganna prezencja, ubiór czy odpowiednie zachowanie pracownika wpływają na ocenę - a co za tym idzie na podjęcie (lub nie) decyzji o nawiązaniu współpracy z danym przedsiębiorstwem. Duże znaczenie tego związku podkreślają eksperci. Suzy Welch - autorka wielu poradników biznesowych nt. strategii sukcesu, zarządzania oraz budowania kariery - jest zwolenniczką tezy, że pojedynczy pracownicy mogą wykreować wizerunek całej firmy silniej, niż wielkie kampanie marketingowe. Podgląd ten znalazł odzwierciedlenie także w badaniach . Wynika z nich, że wizerunek placówki firmy oraz personelu lepiej służy promocji firmy wśród klientów niż kosztowna reklama w mediach. Pamiętając o istotnym związku pomiędzy wyglądem pracownika z oceną marki, firmy coraz częściej dbają o spójny i nierozerwalnie związany z wizerunkiem przedsiębiorstwa ubiór zatrudnianych.

"Funkcjonalnie dobrany zestaw odzieży roboczej - przygotowany z odpowiednich tkanin, profesjonalnie skrojony oraz pielęgnowany odpowiednimi metodami - nie tylko wpływa na wizerunek firmy, ale również na bezpieczeństwo i sposób wykonywania pracy" - twierdzi Andrzej Smółko, Prezes Zarządu CWS-boco Polska. "Wybór odpowiedniego dostawcy odzieży roboczej stanowi gwarancję zapewnienia pracownikom wygody i bezpieczeństwa, w połączeniu z profesjonalnym, eleganckim wyglądem."- dodaje.

CWS-boco dostarcza i serwisuje odzież roboczą dopasowaną do charakteru działalności wielu różnych sektorów: od przemysłu, przez handel, po logistykę i usługi. Firma oferuje modułowy system odzieży roboczej dopasowany do różnych potrzeb i standardów jakościowych klientów. W ramach kompleksowej obsługi zapewnia zróżnicowane kolekcje, od podstawowej boco Base Line, po bardziej ekskluzywne boco Compact i boco Profi Line. Artykuły z tych trzech linii są do siebie precyzyjnie dopasowane i można je dowolnie łączyć (np. czerwone spodnie z boco Base Line będą idealnie pasować do bardziej ekskluzywnej bluzy z kolekcji boco Compact, a nawet boco Profi Line. Kolory i kroje tych kolekcji gwarantują bowiem ich kompatybilność).

Stosownie zaprojektowany uniform czy kombinezon, w kolorach firmowych, stanowi ważny element identyfikacji wizualnej i pozytywnie wpływa na postrzeganie marki. Spójny wizerunek strojów roboczych służy również - w dłuższej perspektywie - poprawie funkcjonowania przedsiębiorstwa (np. poprzez przyciągnięcie nowych klientów czy kontrahentów). Codzienne wykorzystywana odzież służbowa jest częścią relacji firmy z jej klientami i partnerami, to element biznesowy mający swój udział w zyskach.

***

O firmie CWS-boco

CWS-boco to międzynarodowa firma obecna na polskim rynku od 1995 roku. Posiada dwie marki serwisowe: markę boco, która świadczy usługi z zakresu wynajmu oraz serwisu odzieży roboczej oraz markę CWS oferującą kompleksowe rozwiązania w zakresie zapewnienia higieny i czystości w toaletach firmowych, biurowcach, obiektach komercyjnych i publicznych.

Spółka CWS-boco Polska świadczy usługi dla blisko 5,5 tys. klientów i zatrudnia około 510 pracowników. Posiada sieć oddziałów logistycznych zlokalizowanych w całym kraju oraz trzy nowoczesne zakłady pralnicze: w Dąbrowie Górniczej, Międzyrzeczu i Łodzi (gdzie znajduje się centrala firmy w Polsce).

CWS-boco International posiada 18 oddziałów w Europie. W 2015 roku Grupa osiągnęła obroty wysokości 779 milionów euro. CWS-boco jest spółką inwestycyjną Franz Haniel & Cie. GmbH.

Więcej informacji na:
www.cws-boco.pl
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: W pracy liczy się wygląd

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!