Buspasy w Warszawie mają uzasadnienie - twierdzi ZTM. Zatem będzie ich więcej. Bo komunikacją miejską podróżuje w stolicy 2 mln osób dziennie.
Warszawa rozbudowuje sieć buspasów. Są już kolejne lokalizacje – na ulicy Belwederskiej pomiędzy ulicami Grottgera i Spacerową; w Alejach Jerozolimskich od ronda de Gaulle’a do placu Zawiszy; na Trasie AK od Żelazowskiej do Wybrzeża Gdyńskiego oraz na Puławskiej od granicy miasta do alei Wilanowskiej. Ponadto po zakończeniu remontu Trasy W-Z na stałe zostaną buspasy na Radzymińskiej (od ulicy Trockiej do Szwedzkiej) i w alei Solidarności między Okopową a placem Bankowym. Po uruchomieniu nowych wydzielonych pasów dla autobusów w zatwierdzonych już lokalizacjach sieć buspasów w Warszawie liczyć będzie ponad 72 kilometry. Tym samym nasza stolica zbliży się do metropolii, np. Berlina czy Madrytu, gdzie komunikacja korzysta z ponad 100 kilometrów ekspresowych korytarzy - poinformował Zarząd Transportu Miejskiego m.st. Warszawy.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Warszawa jak Berlin (i inne miasta)