Wydłuża się rewitalizacja dróg wodnych w Polsce

Żegluga śródlądowa nie może wydobyć się impasu niemożności - mówiła strona społeczno-biznesowa. Dbamy o nią na tyle, na ile nas stać - stwierdzili przedstawiciele strony rządowej.

Taka jest konkluzja z posiedzenia senackiej komisji środowiska, poświęcona ramom prawnym i strategii rozwoju w Polsce tego środka transportu.

Została ona wytyczona w "Strategii rozwoju transportu do 2020 roku, z opcją do 2030 r.", którą rząd przyjął w styczniu br., przypomniał Tadeusz Mrówczyński, radca w Krajowym Zarządzie Gospodarki Wodnej. Zakłada ona także implementację, nadal nie wdrożonej, unijnej dyrektywy wodnej. Według niej, wszelkie inwestycje, które mogą wpływać na gospodarkę wodną, w tym np. krzyżowanie się linii kolejowych, drogowych, gazociągów, itp. - muszą być ujęte w master planie, co Polska nie robiła dotychczas.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wydłuża się rewitalizacja dróg wodnych w Polsce

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!