Podwykonawcy, usługodawcy i dostawcy materiałów spotkali się w siedzibie GDDKiA z przedstawicielami firmy Salini Impregilo. W spotkaniu, którego tematem były też problemy z brakiem płatności przez włoską firmę, uczestniczył też minister infrastruktury Andrzej Adamczyk.
- Salini jest wykonawcą pięciu kontraktów dla GDDKiA o wartości ponad 3,5 mld zł, które obejmują w sumie 80 km tras szybkiego ruchu.
- Są to będące w budowie odcinki A1 Rząsawa - Blachownia, S3 Kaźmierzów - Lubin Północ, S7 Chęciny - Jędrzejów, S7 Skomielna Biała - Rabka-Zdrój oraz znajdujący się w stadium projektowania S7 Widoma - Kraków.
- Wcześniej Salini Impregilo złożyło do GDDKiA żądania podwyższeniu kwot w zakresie waloryzacji umów na te inwestycji o blisko 450 mln zł.
KOMENTARZE (1)
Do artykułu: Co z pieniędzmi dla podwykonawców Salini Impregilo? GDDKiA wyjaśnia