XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Dobry miniony rok kuriera DPD Polska

Dobry miniony rok kuriera DPD Polska
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Pomimo spowolnienia gospodarczego, w ub.r. DPD Polska przewiozła o 13,5 proc. więcej paczek niż rok wcześniej - prawie 29 mln sztuk. Gros nich (27 mln) dostarczała klientom w kraju.

Z informacji Rafała Nawłoki, prezesa tej firmy kurierskiej, wynika, że w ub.roku widoczna była tendencja wzrostu zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania logistyczne dla segmentu e-commerce. Według niego, świadczy to o zmieniających się nawykach zakupowych konsumentów. Do innych tendencji zaliczyć należy: rezygnację z usług premium na rzecz usług standardowych, zapotrzebowanie na alternatywne środki transportu oraz zmniejszanie się dysproporcji pomiędzy rynkiem polskim a rynkami zachodnimi. Powstają również nowe rozwiązania w łańcuchu transportowym dotyczące dostaw tzw. ,,ostatniej mili”.

W tym roku DPD Polska planuje zwiększyć udział rynkowy w segmencie przesyłek krajowych i zagranicznych, nadal skupiać się na segmentach obsługi MSP i B2C, a także rozwijać i promować usługi o wartości dodanej, w tym rozwiązania outsourcingowe. Na inwestycje spółka przeznaczy 19,5 mln zł, z czego połowę na nowe obiekty. W tym roku ma również nastąpić finalizacja projektu Contact Center, czyli centralnego biura obsługi klientów z całego kraju.

Polska spółka należy do globalnej firmy DPD. Jego większościowym udziałowcem jest francuski GeoPost Group.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dobry miniony rok kuriera DPD Polska

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!