Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) od listopada przejmie od Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych zarządzanie systemem elektronicznego i manualnego poboru opłat - pisze "Puls Biznesu". Ostatni z wymienionych funkcjonuje na dwóch odcinkach: A2 Konin - Stryków oraz A4 Wrocław - Sośnica.
Zgłosiło się dwóch chętnych. Kapsch, który obecnie jest operatorem, ale jego kontrakt wygasa z listopadzie, złożył ofertę z firmą Egis. Zaproponował za zarządzanie systemem na pierwszym odcinku 77,28 mln zł, a na drugim 125,7 mln zł. Drugim oferentem jest Intertoll, ale jego propozycja dotyczy tylko trasy A2, a zarządzanie działającym na niej mytem wycenił na 54,65 mln zł - pisze "Puls Biznesu".
Czytaj także: Nieudany skok państwa na viaTolla? Każdy dzień opóźnienia to miliony strat
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dwóch chętnych na autostradowe bramki