Międzynarodowa grupa firm kurierskich negocjuje zakup czterech kolejnych spółek w naszym regionie Europy.
Należąca do francuskiej poczty Geopost zajmuje w kurierskich rankingach europejskich trzecie miejsce. Jej zeszłoroczny obrót wyniósł 3,1 mld EUR. Jednak zdaniem Marka Różyckiego, prezesa GeoPost na Europę Środkową i Południowo-Wschodnią, grupa dopiero się rozkręca.
Firma dąży do zdobycia pozycji głównego gracza na rynku międzynarodowym, obecnego na wszystkich rynkach europejskich z marką DPD. - Chcemy także zwiększać rentowność spółek oraz ich udziałów w rynkach lokalnych i wzmacniać świadomość marki DPD. Dążymy do tego, by wszystkie spółki należące do grupy reprezentowały właśnie tę jedną markę - mówi w "PB" Marek Różycki, prezes GeoPost na Europę Środkową i Południowo-Wschodnią.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: GeoPost rusza na zakupy