Poczta Polska realizuje drugi etap wdrożenia systemu elektronicznego potwierdzania odbioru (EPO) na potrzeby polskiego wymiaru sprawiedliwości. Właśnie spółka odebrała od dostawcy ostatnią partię 10 tysięcy tabletów.
Tablety sukcesywnie są przekazywane do placówek pocztowych na terenie całego kraju. W tym samym czasie odbywają się szkolenia pracowników PP z ich obsługi.
Zgodnie z podpisaną umową na obsługę korespondencji sądowej, Poczta Polska od 1 marca 2016 r. świadczy usługę elektronicznego potwierdzania odbioru z wykorzystaniem tabletów oraz dedykowanej aplikacji „Mobilny Listonosz.” Obejmuje on obszar 76 proc. PNA (pocztowych numerów adresowych).
W drugim etapie wdrożenia EPO, usługą tą obejmowane są kolejni adresaci.
Aplikacja „Mobilny Listonosz” będzie wykorzystywana nie tylko na potrzeby obsługi korespondencji sądów, ale w niedalekiej przyszłości stanie się platformą skupiającą wiele innowacyjnych usług Poczty Polskiej, informuje spółka.
Według niej, aplikacja dostępna na tabletach i smartfonach otwiera przed PP możliwość zdalnego świadczenia zupełnie nowych jakościowo usług, „co znacząco zwiększy jej konkurencyjność na krajowym rynku pocztowo-kurierskim”.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Listonosze z PP dostaną kolejnych 10 tys. tabletów