Grupa Lufthansa przewiozła w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku blisko 80 mln pasażerów, co daje wzrost na poziomie 0,6 procent w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. O 2,2 procent spadły za to jej przewozy towarowe.
Przełożyło się to na większy wskaźnik wypełnienia samolotów pasażerskich wynoszący 80,3 procent wobec 79,3 procent rok wcześniej.
Osiągnięcie takiego wyniku było możliwe dzięki bardziej elastycznemu zarządzaniu pojemnością samolotów i sprzedażą miejsc a także dzięki zastosowaniu nowych, większych samolotów w ramach trwającej modernizacji floty.
O 1,4 procent spadła za to sprzedaż Lufthansy Cargo przy przewiezieniu w sumie 1,3 mln ton ładunków, czyli o 2,2 procent mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mniej ładunków a więcej pasażerów w grupie Lufthansa