Nowy Kanał Panamski nie nadąża za trendami w żegludze

Nowy Kanał Panamski nie nadąża za trendami w żegludze
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Przebudowywany Kanał Panamski będzie mógł obsługiwać znacznie większe statki, zmieniając też dotychczasowe pojęcie "panamax’ów", lecz nadal będzie niedostępny dla największych jednostek, w tym np. kontenerowców.

Trzeci zestaw śluz, obecnie budowanych, będzie przyjmował statki o długości 1400 stóp (426,7 m), 180 stóp szerokości (54,9 m) i głębokości zanurzenia do 60 stóp (18,3 m). Oznacza to możliwość wpływania kontenerowców zabierających maksymalnie do 13 tys. TEU (kontenerów 20. stopowych).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowy Kanał Panamski nie nadąża za trendami w żegludze

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!