Połowa klientów polskiego handlu internetowego wskazuje paczkomat jako motywację do zakupów w sieci - informuje spółka InPost.
- Paczkomat InPost staje się synonimem zakupów w sieci. Warto przy tym zaznaczyć, że liczących się firm kurierskich jest blisko dziesięć, a Paczkomat jest naszym unikalnym rozwiązaniem - mówi Rafał Brzoska, założyciel i prezes spółki Integer.pl.
Jego zdaniem samoobsługowy paczkomat będzie w stanie w praktyce w ciągu kilku najbliższych lat w większości zastąpić tradycyjną pocztę. - Już teraz można w nim nie tylko odebrać, ale także nadać przesyłkę, zarówno krajową jak i zagraniczną oraz zapłacić za te usługi kartą. To nie koniec jego funkcjonalności, bo cały czas pracujemy nad nowymi - podkreśla Brzoska.
Z raportu Gemiusa wynika także, że obecnie 50 proc. klientów polskiego e-commerce wskazuje paczkomat jako formę dostawy motywującą do zakupów online, podczas gdy jeszcze 2 lata temu było to 41 proc. osób.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Paczkomaty drugą najpopularniejszą formą dostaw zakupów w sieci