Poczta wchodzi na rynek ubezpieczeń życiowych

Poczta wchodzi na rynek ubezpieczeń życiowych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Poczta Polska rusza z ofertą ubezpieczeń życiowych. Na razie polisy trafią do pracowników molocha, później do wszystkich - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Jak informuje dziennik, działalność rozpoczyna nowa spółka w grupie Poczty Polskiej - Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. Zaoferuje ona policy 80-tys. pracowników Poczty.

Docelowo oferta ubezpieczeniowa pod marką Ubezpieczenia Pocztowe, zostaną zaoferowane wszystkim klientom.

Państwowa spółka spodziewa się, że zysk z tego segmentu działalności pojawi się za trzy lata.

Usługi ubezpieczeniowe to jeden z elementów strategii Poczty Polskiej, o której czytaj więcej: Nowa strategia Poczty Polskiej i debiut na GPW w 2016
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Poczta wchodzi na rynek ubezpieczeń życiowych

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!