Port Calais: Nie „czy”, ale jak długie będą korki do odpraw ciężarówek po brexicie

Port Calais: Nie „czy”, ale jak długie będą korki do odpraw ciężarówek po brexicie
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Calais, główny tranzytowy port ro-ro towarów z Europy kontynentalnej do Wielkiej Brytanii, jest dobrze przygotowany na skutki brexitu. Problemem może być jednak odprawa towarów żywnościowych, zwierząt gospodarczych, a także migranci.

- Nadal są jednak wątpliwości, czy nowe systemy pozwolą na sprawny przepływ towarów w przypadku twardego brexitu (bez umowy dwustronnej), nie można zatem lekceważyć wyzwań stojących przed transportem drogowym i ich klientami – powiedział Jean-Marc Puissesseau, prezes zarządu portu Calais w wywiadzie dla brytyjskiego portalu Lloyd’s Loading List.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Port Calais: Nie „czy”, ale jak długie będą korki do odpraw ciężarówek po brexicie

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!