PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Prezes DHL: Do naszej nowej usługi wprowadzamy rozwiązanie typu money back quarantee

Autor: portalspozywczy.pl
13-09-2009 15:20
 Prezes DHL: Do naszej nowej usługi wprowadzamy rozwiązanie typu money back quarantee

DHL Global Forwarding oferuje nowy produkt łączący gwarancję terminu dostawy ze zwrotem poniesionych kosztów w przypadku niedotrzymania czasu tranzytu.

W odpowiedzi na coraz bardziej wyrównane stawki DHL Global Forwarding proponuje nowatorską na rynku spedycyjnym ofertę skierowaną do przedsiębiorców, dla których kluczowym czynnikiem w prowadzeniu biznesu jest, prócz ceny, czas realizacji zamówienia. DHL Air First to pierwszy produkt z zakresu frachtu lotniczego, który gwarantuje dostawę w wyznaczonym terminie oraz rabaty lub całkowity zwrot kosztów transportu w przypadku opóźnienia frachtu.
Produkt DHL Air First został stworzony w odpowiedzi na sygnały z rynku. - Obejmowanie usługi gwarancją powiązaną ze zwrotem pieniędzy jest często spotykanym rozwiązaniem w innych branżach. Branża spedycyjna jest pod tym względem zupełnie nie odkrytym lądem, który postanowiliśmy zdobyć jako pionierzy. Obecna sytuacja rynkowa jest doskonałym katalizatorem wszelkich innowacyjnych rozwiązań i niestandardowych zachowań. Dlatego stworzyliśmy usługę Air First, w której proponujemy wyraźnie określone i szczegółowo sprecyzowane warunki realizacji zamówienia. W przypadku powstania opóźnień zwracamy klientowi pieniądze. Jest to więc znane na innych rynkach rozwiązanie typu money back quarantee - mówi Piotr Iwaniuk, Prezes Zarządu DHL Global Forwarding.

Nowy produkt DHL Global Forwarding charakteryzuje się tym, że firma bierze odpowiedzialność za opóźnienia frachtu wynikające nie tylko z winy DHL Global Forwarding, ale również z tych leżących po stronie współpracujących ze spedytorem podwykonawców. Do tej pory oferty firm spedycyjnych ograniczały się do standardowych gwarancji na realizację zamówienia, w większości przypadków bez realnego pokrycia w przypadku nieterminowej realizacji. DHL Global Forwarding idzie o krok dalej. - Dodatkowo, dzięki opcji money back guarantee", jako jedyni w branży za każdy dzień zwłoki oferujemy rekompensatę w postaci zwrotu pieniędzy w wysokości proporcjonalnej do opóźnienia terminu dostarczenia przesyłki - precyzuje Piotr Iwaniuk. Zgodnie z regulaminem usługi DHL Air First, każdy klient, którego przesyłka spóźni się o jeden dzień, otrzyma od spedytora rabat w wysokości 10 proc. wartości kosztów transportu. Jeśli ładunek nie dotrze w ciągu dwóch dni od upłynięcia terminu, wysokość rabatu wyniesie już 15 proc. Za kolejne opóźnienia klient otrzyma dalsze rabaty, zaś w przypadku przekroczenia dziesięciu dni w realizacji zamówienia DHL Global Forwarding zwróci klientowi pełne koszty transportu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

31 834 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

584 990 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.