Techniczny filar IV pakietu kolejowego o rok później w Polsce

Techniczny filar IV pakietu kolejowego o rok później w Polsce
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ministerstwo Infrastruktury poinformowało Komisję Europejską o skorzystaniu przez Polskę z istniejącej możliwości i zgłosiło wydłużenie o rok terminu na implementację przepisów filaru technicznego IV pakietu kolejowego. Dotyczą one homologacji pojazdów kolejowych oraz wydawania certyfikatów bezpieczeństwa.

Filar techniczny IV pakietu kolejowego tworzą dwie dyrektywy: 2016/797 - w sprawie interoperacyjności systemu kolei w Unii Europejskiej oraz 2016/798 - w sprawie bezpieczeństwa kolei (obie z 11 maja 2016 r.).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Techniczny filar IV pakietu kolejowego o rok później w Polsce

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!