Najliczniejszy związek zawodowy w Europie IG Metall z uwagą przygląda się decyzji o zakończeniu budowy Airbusa A380. Związkowcy wierzą, że decyzja koncernu nie odbije się na miejscach pracy w Niemczech i we Francji.
- Związkowcy rozumieją, że A380 się nie sprzedaje, co uzasadnia decyzję o rezygnacji z dalszej budowy tego modelu.
- Jak można było się dowiedzieć z zagranicznych mediów niemieccy związkowcy liczą, że produkcja modeli A320, A330 i A350 zapewni zatrudnienie dla pracujących przy montażu maszyn europejskiego koncernu samolotowego.
- A380 był sprzedawany od 2007 r. Pierwszy lot odbył w 2005 r. Piloci dobrze oceniają maszynę, jako samolot, którego znaczenia dla branży lotniczej nie sposób przecenić.
KOMENTARZE (2)
Do artykułu: To koniec A380. Co z miejscami pracy w montowniach Airbusa?