Trudno o zysk operacyjny na przewozach oceanicznych

Trudno o zysk operacyjny na przewozach oceanicznych
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Kontenerowe spółki żeglugowe: Maersk Line, Wan Hai Lines oraz CMA CGM są najbardziej efektywne na świecie spośród 17 armatorów, którzy dotychczas ogłosili swoje wyniki finansowe za 2014 rok.

Spośród nich, 10 pokazało dodatni wynik operacyjny, a siedem - straty, informuje brytyjska spółka konsultingowa Alphaliner.

Maersk Line - numer 1 na świecie pod względem pojemności jej floty - miał 2,34 mld USD zysku operacyjnego. Był on o 53 proc. wyższy niż w 2013 roku, przy spadku kosztów o 5,4 proc. z powodu poprawy własnej efektywności i spadku cen paliwa, a pomimo spadku o 1,6 proc. średniej stawki frachtu (na liniach, na których operował).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Trudno o zysk operacyjny na przewozach oceanicznych

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!