Ponad 10 tys. warszawiaków skorzystało już z usługi płacenia za bilet na przejazd komunikacją miejską za pośrednictwem telefonu komórkowego - poinformował stołeczny Zarząd Transportu Miejskiego.
Aby kupić elektroniczny bilet należy wpisać w telefonie działającym w sieci Plus numer *145*, a następnie kod wybranego rodzaju biletu. Oferta dotyczy biletów czasowych: 20-, 40-, 60-, 90-minutowych.
Jak poinformował rzecznik ZTM Igor Krajnow, dzięki tej usłudze mieszkańcy Warszawy i okolic mogą łatwo i szybko zapłacić za przejazd środkami komunikacji miejskiej, także w nocy i w dni świąteczne.
ZTM nie wyklucza, że w przyszłości usługa ta zostanie poszerzona na innych operatorów.
- Zarząd Transportu Miejskiego stale dba o rozwijanie sieci sprzedaży i zwiększenie dostępności biletów. W najbardziej uczęszczanych punktach miasta ustawionych zostało około 40 biletomatów z pełną ofertą taryfową. Do końca bieżącego roku ma ich być w Warszawie 260 - podkreślił Krajnow.
Jak dodał, w Warszawie i okolicach stale zwiększa się także liczba punktów, w których pasażerowie mogą zakodować bilet na karcie miejskiej. Obecnie działa ich już tysiąc. W tym roku ma powstać kolejnych 300.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Warszawa: bilet na telefon coraz popularniejszy