- Na pewno nie będziemy oszczędzać, zastosujemy najnowocześniejsze technologie - mówi prezes Tramwajów Warszawskich o planie przebudowy torowiska tramwajowego na trasie W-Z (odcinek Młynarska - Jagiellońska) oraz na ulicy Młynarskiej.
- Zaczynamy od skrzyżowania Młynarskiej z Wolską. Remont Młynarskiej potrwa do 20 czerwca. Później nastąpi remont na fragmencie Wolskiej i Okopowej, przy czynnym ruchu Okopowa - Towarowa. 10 maja przechodzimy w okolice Kina Femina, w kierunku Placu Bankowego. Wszystko wykonane będzie w technologii bezpodsypkowej. Na 20-30 lat z tym torowiskiem powinien być spokój. Później nastąpi ewentualnie wymiana szyn - twierdzi prezes Karos.
- Na odcinku Plac Bankowy - Jagiellońska w dwóch miejscach przystanki będą miały nowe, pełne zadaszenia. Wykonawca do 30 września ma zaprojektować przy tunelu pod Starym Miastem. W najgorszym przypadku będzie tam przejście z sygnalizacją świetlną. Na pewno nie będzie tam przejścia podziemnego. Zespół przystankowy zostanie wykonany w przyszłym roku, nie będzie utrudnień dla ruchu tramwajowego - powiedział Karos.
- Na 2010 i 2011 rok planujemy modernizację Al. Jana Pawla i Zielenieckiej, chcemy ją tak zaplanować, aby nie doprowadzić do paraliżu ruchu - zakończył szef Tramwajów Warszawskich.