PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wizz Air zmienia zasady przewozu bagażu

Autor: PAP/AH
10-10-2018 19:17
Wizz Air zmienia zasady przewozu bagażu

Pierwszy lot Wizz Aira z Polski odbył się w maju 2004 roku. Dotychczas z oferty przewoźnika w Polsce skorzystało ponad 63 mln pasażerów.

fot. PTWP

Od 1 listopada br. każdy pasażer podróżujący węgierskim Wizz Airem będzie mógł zabrać ze sobą na pokład jeden bezpłatny bagaż podręczny o wymiarach 40x30x20 cm. Obecnie podróżny może wnieść na pokład jeden bagaż podręczny o wymiarach 55x40x23 cm i maksymalnej wadze 10 kg.

"Od 1 listopada każdy pasażer będzie mieć możliwość wniesienia na pokład jednego bezpłatnego bagażu podręcznego(40x30x20 cm). Osoby, które wykupią usługę WIZZ Priority będą mogły zabrać ze sobą do kabiny również walizkę na kółkach (55x40x23 cm)" - poinformował Wizz Air.
Ponadto, przewoźnik wprowadza opcję 10-kilogramowego bagażu rejestrowanego, z cenami rozpoczynającymi się już od 7 euro.

Linia tłumaczy, że "nowa, przystępna i przejrzysta polityka bagażowa daje pasażerom możliwość wyboru spośród ponad 50 opcji dotyczących bagażu wnoszonego na pokład oraz rejestrowanego w zależności od ich indywidualnych preferencji".

"Jasne podejście do polityki bagażowej przyczyni się do wygodniejszego i szybszego wejścia na pokład, korzystnie wpłynie na wrażenia pasażerów na temat lotu i poprawi wydajność odlotów. Większy wybór możliwości rozmiarów i wagi bagażu umożliwi klientom wybór lepiej dopasowany do ich potrzeb" - czytamy w komunikacie.

Wizz Air przekazał, że do rezerwacji bez usługi WIZZ Priority dokonanych przed 10 października, a dotyczące podróży odbywającej się po 1 listopada 2018 roku, zostanie dodany bezpłatny bagaż rejestrowany o wadze do 10kg, a rezerwacje zawierające bagaż rejestrowany otrzymają usługę WIZZ Priority.

"Nowa, przejrzysta i uczciwa dla wszystkich polityka bagażowa zapewnia szeroki wybór możliwości dla naszych klientów, pozwalając każdemu na zabranie na pokład bezpłatnego bagażu. Jesteśmy przekonani, że nasza różnorodna oferta ponad 50 opcji zaspokoi potrzeby naszych klientów w zindywidualizowany sposób, pozwalając im jednocześnie nadal płacić za te usługi, z których chcą skorzystać. Sprawimy, że od 1 listopada podróżowanie będzie jeszcze wygodniejsze utrzymując możliwie najniższe ceny połączeń do 143 miejsc w 44 krajach" - powiedział cytowany w komunikacie członek zarządu ds. marketingu w Wizz Air Johan Eidhagen.

W sierpniu br. Wizz Air wprowadził zasady, zgodnie z którymi każdy pasażer może wnieść na pokład tylko jedną sztukę bagażu podręcznego, która nie może przekraczać wymiarów: 55x40x23 cm, a jego maksymalny ciężar to 10 kg. Jeśli rozmiar lub ciężar przekraczają te ograniczenia, wówczas linia przewozi go, jako bagaż rejestrowany podlegający opłacie zgodnie z cennikiem.

Pierwszy lot Wizz Aira z Polski odbył się w maju 2004 roku. Dotychczas z oferty przewoźnika w Polsce skorzystało ponad 63 mln pasażerów. W pierwszych ośmiu miesiącach tego roku linia przewiozła ponad 6,3 mln pasażerów, tj. o 19 proc. więcej w porównaniu z okresem od stycznia do sierpnia ubiegłego roku.

Flota Wizz Aira to 104 samoloty typu Airbus A320 i A321 latające z 25 baz na ponad 600 trasach łączących 143 lokalizacje w 44 krajach. Wizz Air jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Londynie jako WIZZ oraz zrzeszoną w FTSE 250 i FTSE All-Share Indices. Przewoźnik należy do Zrzeszenia Międzynarodowego Transportu Lotniczego (IATA).
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

  • Stan ORDYN 2018-10-11 19:42:26
    "Nieładnie tak kłamać-kłamczuszku" Moim zdaniem całkiem całkowicie PRowska nie prawda. Jedyny efekt osiągnie Wizzair zwiększając swoje przychody. LAtam w różnych porach roku różnymi liniami lotniczymi, także Wizzair i Ryanair. W kabinie prawie wszyscy mają bagaż podręczny i umieszczają go w schowkach i ew. pod siedzeniami. Potem za każdym razem czekam kilka do kilkunastu minut zanim zostanie zakończony załadunek bagażu do luku. ZATEM ILOŚĆ BAGAŻU W KABINIE NIE MA WPŁYWU NA PUNKTUALNOŚĆ ODLOTÓW. Natomiast, ze względu na brutalne traktowanie bagaży przez firmy usług naziemnych - ja, moi znajomi i zapewne większość pasażerów elektronike i kruche przedmioty zabiera do kabiny, także lekarstwa i przedmioty pierwszej potrzeby z powodu możliwości zaginięcia lub opóźnienia bagażu. Onacza to, że w dalszym ciągu będziemy korzystać z bagażu kabionego tylko, że Wizzair pobierze dodatkowe opłaty. I jeszcze jedna sprawa, na innych lotniskach poza WAW b.często nie ma obsługi WIZZ Priority do odprawy /np. BOJ-Burgas/ czy wtedy Wizzair będzie zwracać opłaty czy kolejny raz zmodyfikuje regulamin i usługa ta, to będzie już tylko pierwszeństwo wejścia do samolotu?! Pozdrowienia, Stan ORDYN

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.51.118
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

24 093 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

552 005 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 157 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.